fredag 13 april 2012

Here's my number, so call me maybe~

Hello my fluffy marschmallows!
Today I was with Negi-san! We had lots of fun, He played guitar for me! He's so cuuute >w<;
And we played Skyrim c: Yaay~ I already miss him...:(
After that me and my family went to see The Hunger Games at the Cinema, but before we watched it we ate dinner, I ate sushi!!
Miso soup, oishii! <3
Then we saw The Hunger Games, That movie was really good *u*
I cried alot I can tell o3o
Hihii~~
And tomorrow I'm going to be with Fabian, Can't wait!! I've missed him like sooooooooooooo much O_O'' ❤
And I'm not going to post a picture of me right now. I look like a dead horse. Sooo tired~
 
 
// Elle Fluffypancake


2 kommentarer:

  1. Håhåhå så söt din blogg är! ~OwO~
    Jag trodde jag skulle gråta ur ögonen på mig när Rue dog :C
    jag måste fråga... vilken är din favorit sushi? (lax, tonfisk m.m) Alla har så olika så det är intressant att veta C:
    Kram~ //Alicia www.enlitenbloggommig.blogg.se (jag har ingen blogger så mitt google konto kommer ej funka att klicka på^.^)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack c':
      Samma här! Så sorgligt liksom, stackars henneee hon var ju bara ett barn :c
      Min favorit sushi är Maki rullar och lax sushi c:
      Kram!

      Radera

My Melody Kawaii